2018. május 3., csütörtök

Illatos út - III55 - 2018.04.18.

!!! Csumpi (jogfenntartással) a Papamaci Árvái Alapítvány gondozásába került !!!

Kennelszám: III/55
Név: Csumpi

Beérkezés: 2018. április 18. - XXI. ker. - befogott

Örökbefogadható: 2018. május 3.-ától

Faj: kutya
Fajta: keverék
Szín: zsemle-fekete ordas
Méret: kisebb termetű ("közepes"?)
Ivar: kan
Kor: 12 év 0 hónap

"Erdő mellett eltévedtem... Csumpi vagyok, legutóbbi gazdám az erdőben vetett nekem ágyat, hat kölyök, fiatalka társammal együtt. A picurokat már korábban behozták az Illatos útra, talán még emlékeztek is, mert sok emberhez eljutott a felhívásuk április 10-én. Én egy kicsit késve, csak pár napja érkeztem, és nagyon elcsodálkoztam, amikor két régi pajtásom beavatott az itteni dolgokba.
(Az erdőben és a Fügefa utca környékén - az utcán - sajnos nemcsak saját ház, rendszeres kaja és gondoskodó gazdi nincs, hanem újság sem. Szóval mit sem tudok a rendes kutyaéletről.)
Ezért csak itt, most tudtam meg, hogy négy erdei társam már rendes gazdira talált...
Én is hasonló reményekkel vakkantom most szét az üzenetemet. Igaz, hogy 12 éves kan vagyok, kicsit rozoga, sovány, és a pórázt sem szeretem, de szobatiszta vagyok (talán ezt még régen tanultam, csavargó múltam előtt) és nagyon-nagyon aranyos."

Nincsenek megjegyzések: