2012. március 27., kedd

Illatos út - 154K - 2012.03.23.

KORÁBBI PÁRTFOGÓI SZERETNÉK TUDNI, MI VAN VELE, JÓ HELYRE KERÜLT-E?! (A "gazdája" egyik pillanatról a másikra leadta szegényt a sintértelepre...)

KI TUD RÓLA? 2012.03.25.-én este már nincs a telep által készített honlapon!
Kérjük, aki bármit tud róla, jelentkezzen! Köszönünk minden segítséget!

Pártfogói írták: "Sokat gondolunk Dollira és mindig emlegetjük. Ő nagyon kedves kutyus. Irodánktól pár háznyira lakott. Minden reggel már tudta, hogy mikor jövünk dolgozni (mintha órája lett volna) és már türelmetlenül várt. Felugrott a kapura és simogatást kért. Nagyon nagy szeretetéhsége volt. Ebédidőben szintén várt minket. Mi is nagyon szerettük. Okos kutyus, kiskorában iskolába is járatta a gazdája.

Egy baj volt vele, hogy szeretett csavarogni, így egyszer el is ütötte az autó. Mindkét hátsó lába eltört, megoperálták és fémet raktak bele. Sokat szenvedett. Mi nagyon sajnáltuk. Azt nem értettük, hogy miért csavarog, arra gondoltunk, hogy nem foglalkoznak Vele eleget.

Nem az én dolgom, hogy véleményt mondjak arról, hogyan is kell egy kutyával bánni, aki kutyust vállal annak tudnia kellene. Ő nem érdemelte meg, hogy ilyen módon szabaduljanak meg tőle.

Nekem nagyon rossz hétvégém volt, mert lelkileg megviselt, nem tudjuk elfelejteni. Nekünk is van kutyusunk, én ráadásul menhelyről hoztam ki és nagyon hálás, pedig nekem kellene hálásnak lenni, mert bearanyozza az életem.

Nagyon szeretnénk tudni, hogyan alakul Dolli sorsa! Bízunk benne, hogy "odafentről" vigyáznak rá, mert megérdemli..."

(2012.03.27.)

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

Kennelszám: 154K

Név: Dolli

Beérkezés: 2012. március 23. - XVIII. ker. - Leadott

Örökbeadható: 2012. március 23.-tól

Faj: Kutya
Fajta: ónémetjuhász
Szín: rajzos
Méret: Közepes
Ivar: szuka
Ivartalanított: Nem
Kor: 3 év 0 hónap

Nincsenek megjegyzések: