2013. január 5., szombat

Illatos út - 155K - 2013.01.03.

KI TUD RÓLA? 2013.01.05.-én este már nincs a telep által készített honlapon!

Kérjük, aki bármit tud róla, jelentkezzen! Köszönünk minden segítséget!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

Kennelszám: 155K

Beérkezés: 2013. január 3. - IV. ker. - Befogott

Örökbefogadható: 2013. január 18.-tól

Faj: Kutya
Fajta: "golden jellegű"
Szín: arany
Méret: Közepes
Ivar: ivaros kan
Kor: 5 év 0 hónap

ELŐZMÉNY:

Édua írta: Tegnap (2013.01.03) találtam egy rettegő, menekülő, fajtatiszta golden rerivernek tűnő 5 év körüli aranyszínű kan kutyát, őszes pofival, vékony tappancsos nyakörvvel. Nagyon jó táplált, ápolt kutya. Rákospalotától követtem és a Iv. kerület Óceánárok utcánál tudtam megfogni. Jobb mancsával folyton pacsit osztott. Bilétája nem volt, kénytelen voltam bevitetni az Illatos útra, de nagyon szeretnék segíteni neki haza jutni. Kennelszáma 155K. Nem ismerős valakinek? Kérlek osszátok!

Nincsenek megjegyzések: