2012. március 1., csütörtök

Cicahalál az Illatos úton...

Az emberek tájékozatlansága az Illatos úttal kapcsolatban az egekbe kiált!!!!!
...Hála a Budapest sintértelepe körül gerjesztett rózsaszín púderfelhőnek...! :(((((

Az alábbi szomorú történetben az egy dolog, hogy a gazdi több, mint óvatlan, tájékozatlan volt, de sajnos ezzel abszolút nincs egyedül, köszönhetően az Illatos útiak "titkolódzásának"...!

Botrányos módon bánnak a macskákkal, és elfogadhatatlan, hogy a telepre állatot leadni szándékozóknak NEM ADNAK KORREKT TÁJÉKOZTATÁST a telepről, a telepre kerülő állatok sorsáról!

KÉRJÜK SENKI NE VIGYEN SEMMILYEN ÁLLATOT AZ ILLATOS ÚTRA, BUDAPEST SINTÉRTELEPÉRE, mert:

1.) Azért, hogy egy új állat bekerülhessen, lehet, hogy egy régebbit "elaltatnak"!

2.) Lehet, hogy legközelebb már Ő lesz az, akit megölnek, hogy az újonnan érkezőnek legyen hely!

3.) A bekerült állatok könnyen megbetegedhetnek bent, ill. sérüléseiket, betegségeiket nem igazán kezelik!

4.) Az előző pontok különösen igazak a gazdájuk által leadott állatokra, akiket AKÁR AZONNAL "elaltathatnak", de a fertőzésekkel, betegségekkel szemben a befogott állatoknak sincs életbiztosításuk!

KÉRJÜK SENKI NE VIGYEN KÜLÖNÖSEN MACSKÁKAT ÉS SEMMILYEN KÖLYKÖT SEM AZ ILLATOS ÚTRA, MERT HALÁLOS FERTŐZÉST SZEREZHETNEK OTT!!!!!


Réka írta:

"Kedves állatbarát ismerőseim!

Kérlek szépen osszátok meg és segítsetek a tapasztalataitokkal az Illatos úti állatmenhelyről*! Ugyanis velem az történt, hogy bevittem a 4 éves cicámat megfigyelésre, de csak megfigyelésre, mert bevadult (nem volt kiivartalanítva, és új helyre költöztem, ahol sok lány cica volt a szomszédságban). Én úgy adtam be őt a menhelyre*, hogy csak megfigyelésen van 2 hétig, 2 héten belül, vagy 2 hét múlva visszahozom, azt ígérték, nem csinálnak vele semmit, és bármi gond van vele, értesítenek... Ez február 15.-én történt... Erre február 29.-én reggel értesített az ÁNTSZ, hogy a cicámat 17.-én megölték, mert "nem akart enni"...

Ezt nem tartom igazságosnak, számomra ez a cica olyan volt, mint ha a kisgyerekem lenne, és ezt nem érdemelte meg...

Tisztában vagyok vele, hogy őt már nem kaphatom vissza, de legalább más ne járjon így... Nem adományt, nem új cicát, nem pénzt szeretnék, csak hogy aki ezt tette, bűnhödjön meg, és bármire képes vagyok ezért..."


* Az "Illatos út" NEM MENHELY, hanem Budapest sintértelepe!

Nincsenek megjegyzések: