2012. február 27., hétfő

Illatos út - 122B - 2011.12.17.

KI TUD RÓLA? 2012.02.27.-én délelőtt (!) már nincs a telep által készített honlapon!

Ő volt a legrégebbi lakó a sintértelepen! "Elaltatták" szegényt vagy valaki kimentette???

Kérjük, aki bármit tud róla, jelentkezzen! Köszönünk minden segítséget!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 122B

NE HALJON MEG OTT!

Ezt az 1 éves kannak írt középtermetű fekete, fehér mellénykés keverék kutyust 2011.12.17.-én fogták be a XIII. kerületben!

2012.01.01.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT is!

"Január elsején járt le az időm. Nem tudom, meddig tart a bónusz itt. Hideg volt, a fal is, amihez bújtam, legalább átölelt valami, ha jéghidegen is. A fülem oldalra lóg, mert félek az itteni emberektől. Is. Miattuk kerültem ide, ahol a többi kutya vagy sír, vagy kiabál - vagy már egyiket sem. EGY ÉVES vagyok. Nem tudom milyen a saját tál, a saját kuckó, a labda, a gazdi keze. Egyáltalán, mi az, hogy gazdi? Annyit tudok, hogy kevés van belőlük, és eddig egyik sem engem akart. "Ez egy csúnya fekete kutya" - ezt mondták, amikor elsétáltak a kennelem előtt. Az előző lakó is egy fekete kutya volt, ő már meghalt, hogy én bejöhessek. Teltház volt épp, év vége, tele volt a sitt. A doki azt mondta a múltkor a szemével, hogy sajnálja, de én leszek a következő, mert ha eddig nem kellettem, eztán sem fogok. Még nevem sem volt soha... Ha úgy alakul, hogy igaza lesz, találkozunk odaát. Csak jöttem köszönni: sziasztok."

Nincsenek megjegyzések: