2012. február 14., kedd

Illatos út - 1K-151K - 2011.12.13.

KI TUD RÓLA? 2012.02.14.-én délután már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 1K (előzőleg: 151K)

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 7 éves szukának írt középtermetű zsemle-fekete német juhász keverék kutyust 2011.12.13.-án fogták be a XIV. kerületben!

2011.12.28.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

"...Azt hiszed sétálni vittek, ugye? ...dehogy! ...itt akkor fogtak be épp az utcáról, ahol ki tudja meddig kóboroltam, miután kihajítottak... Azóta én is be vagyok zárva... még egyszer sem engedtek ki... Szerintem én vagyok az egyik legnagyobb esélyes a meggyilkolásomra... mert igen, jól látod, már őszül a pofim... az ilyen "öreg" kutyák pedig már senkinek sem kellenek... De én nem adom fel! ...a remény hal meg utoljára... szoktátok mondani... igaz? ...hát én még reménykedem, hogy egyik nap értem is eljön az a simabőrű, akit nekem rendelt a sors... Ha pedig sosem jön... akkor én előbb fogok meghalni, mint a remény bennem..."

Nincsenek megjegyzések: