2012. február 14., kedd

Illatos út - 75B - 2012.01.10.

KI TUD RÓLA? 2012.02.14.-én délután már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 75B

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 7 éves szukának írt középtermetű, trikolor keverék kutyust 2012.01.10.-én adták le a III. kerületből!

SÜRGŐSEN várja szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

"‎...LEADTAK... 7 ÉVESEN...!!!!! ...Igen, jogosan kérdezitek, hogy az ilyen leadná-e a gyerekét is... bizonyára igen... Mi különbség van köztünk és egy gyerek között... Nekünk négy lábunk van... meg persze sorolhatnám, hogy mitől vagyunk mi jobbak, mint a kétlábúak... de az most úgysem segítene rajtam... 7 keservesen hosszú évig szolgáltam hűségesen... voltam a társa... a barátja... a védelmezője... a bizalmasa... az egyetlen olyan lény, akiben megbízhatott... aki soha nem árulta el... és ezt érdemlem... Hogy mielőtt még bevágnak egy dögkonténerbe... még jól meg is alázzanak egy ilyen fertőtanyán... Ma még élek! ...reggel már lehet, hogy nem találod a fényképem..."

Nincsenek megjegyzések: