2012. február 2., csütörtök

Illatos út - 76K-2K - 2011.09.04.

Egy "vigyélhazás" hozzászólás: "Ő ma szabadult, a Vigyél haza gondozásában várja a gazdit, immár biztonságban."

Khmmm... Csak nem azt akarja mondani a Budapest sintértelepét sztároló alapítvány képviselője, hogy eddig nem volt biztonságban...??? PZs.

(2012.02.02.)

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:
"...Ma "örökbefogadó nap" volt... és én csak a cellámból néztem, ahogy kiszabadítják sok barátomat a rabságból... Előttem senki nem állt meg... nem tudhatjátok, milyen érzés volt... SZEPTEMBER 5 !!!!!!!! Igen... azóta vegetálok itt, ebben a fertőben..."

(2012.01.21.)

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 76K (előzőleg: 2K)

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 2 éves kannak írt drappos-fekete középtermetű keverék kutyát 2011.09.04.-én fogták be a IX. kerületben!
(A telepen adott neve: Alfréd)

2011.09.19.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!
Gyerekek mellé nem ajánlják! (?)

"...Igen, igen... sejtem mit gondoltál mikor megláttál... Minek teszik ki ide ezt... a kutyát, igaz?... úgysem fog kelleni senkinek... Tudod... már én is kezdem elhinni... Szeptember 5!!!... az volt az a nap, mikor az utcáról befogtak és bezártak egy ketrecbe, ahonnan azóta sem jöhettem ki... még 1x sem!!! Felfogod milyen lehet az? ...ááá, fogalmad sincs... Azt hiszem, ha ennyi ideig senki nem állt meg a ketrecem előtt... akkor már itt fogok átkelni azon a bizonyos hídon, amit folyton emlegetnek a többiek..."

Melinda írta róla: "Ez a kutyus szerepel a Bors újság lapjain is. Sajnos nem vitték el, pedig nagyon aranyos! Sportos gazdinak ajánlanám, mert rengeteg energia van a kutyusban!!! Nem harap, nem csipked, csak állandóan mozgásban van!!! :-)"

Nincsenek megjegyzések: