2012. február 3., péntek

Illatos út - 162K-3K - 2011.10.13.

KI TUD RÓLA? 2012.02.03.-án este már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 162K (előzőleg: 3K)

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 2 éves kannak írt középtermetű szürkés-drappos, krémszínű mellényes keverék kutyust 2011.11.20.-án adták le a III. kerületből!

Azóta várja szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

A telepen adott neve: Maci

"Ugye nem kell még meghalnom ilyen fiatalon? ... most még elég jó állapotban vagyok... de ha sokáig leszek itt ebben a fertőben... akkor én is tönkre megyek... ne hagyd hogy belőlem is egy élő halott legyen, mint a többiekből... Bár mióta bekerültem, mást sem csinálok, csak fekszem egy helyben és nézek magam elé... mert képtelen vagyok felfogni miért nem kellettem a "gazdámnak"... 2 hónapja reménykedem..."

Nincsenek megjegyzések: