2012. március 5., hétfő

Illatos út -162K - 2012.02.05.

KI TUD RÓLA? 2012.03.05.-én délben már nincs a telep által készített honlapon!

Kérjük, aki bármit tud róla, jelentkezzen! Köszönünk minden segítséget!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

"Kennelszám: 162K

Beérkezés: 2012. február 5. - XV. ker.

Elvihető: 2012. február 20.

Faj: Kutya
Fajta: keverék
Szín: zsemle
Méret: Közepes
Ivar: kan
Ivartalanított: Nem
Kor: 5 év 0 hónap"

!!! Az Illatos úti telep által készített honlapon "természetesen" sem a képből, sem a szövegből nem derül ki szegény kutya súlyos egészségi állapota... !!!


...Ahonnan behozták: "Kikötve, csontsoványan, víz és élelem nélkül... és persze ház nélkül ebben a hidegben!!! :S"













Andrea tolmácsolásában:

"Utolsó leheletemmel is üzenem az embernek, hogy kutya voltam és az értelem egy szikrája világított az én homályos lelkemben is. Láttam a földet, az eget, az évszakokat. Megismertem a valóság töredékeit, vágyakat és a csalódásokat, a kínzást és az ütéseket. Végül: hogy felesleges vagyok. Egy napon meghalok, és ez is milyen egyszerű...

Történhet velem más, ami nagyszerűbb? Nem történhet.

Megéltem a kidobott kutyák sorsát. Más és rosszabb nem is történhetne velem:

Viszlát.
Illatos, 162K"

Nincsenek megjegyzések: