2014. január 24., péntek

Isten Veled Papi!

Árva Mancsok Menedéke írta: "Sajnos rossz híreket hoztam nektek... Papi, aki 2013.07.05.-én került gondozásunkba az Illatos útról, ma reggel elment :'( Itt hagyott minket :'( Nem volt beteg, csak nagyon öreg. Az orvos szerinti kora kb. 15-18 év.

A gazdija leveléből idézve: "Csendesen elaludt! Reggel evett egy kicsit és szokás szerint elaludt miközben etettem, betettem a helyére és akkor még megfordult és egyet sóhajtott és utána már nem mozdult ott voltam mellette az utolsó percéig."

Köszönjük hogy az utolsó percig vele voltál, és a hátralévő kevés idejét szeretettben, gondoskodásban tölthette veled. Papi már vidáman és egészségesen szalad át a szivárvány hídon, neki már nem fáj semmi.

Legyen könnyű a föld sírod felett kis öreg! Jó utat Papi :'( "

Nincsenek megjegyzések: