2012. január 21., szombat

Illatos út - 0K - 2011.11.12.

KI TUD RÓLA? 2012.01.21.-én (?) este már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 0K

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 10 hónapos szukának írt középtermetű trikolor keverék kutyust 2011.11.12.-én fogták be a XI. kerületben!

2011.11.27.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

"...Azt hiszed itt tartanak? ...egy függönyös szobában...? Ó hát akkor most már értem, hogy miért nem kellek senkinek 2 hónapja... Képzeld el, hogy én is ugyanolyan pici kennelben vagyok, mint a többiek!... igaz, én jobban elférek, mint a nagyok... Még szinte gyerek vagyok... alig 10 hónapos kutyagyerek... és már 2 hónapja itt dekkolok... egy sintértelepen... Miért?... azt sosem fogom megtudni... hogy miért nem kellettem, ha volt is "gazdám" valaha... bár én nem emlékszem... lehet, hogy Anyukám egy árokban vagy a híd alatt szült meg, mint oly sok kisbabát... Szeretném azt hinni, hogy nem itt fogom leélni életem nagy részét! Bár az lehetetlen lenne... ugyanis ha már nincs hely a beérkezett kutyáknak, akkor minket ölnek meg, akik már oly régóta sínylődünk itt... A POKOLBAN!!!"

Nincsenek megjegyzések: