2012. január 26., csütörtök

Illatos út - 135B - 2011.11.25.

KI TUD RÓLA? 2012.01.26.-án REGGEL már nincs a telep által készített honlapon! (Előző este még ott volt!) "Elaltatták"????? :-(

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 135B

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 10 éves szukának írt középtermetű ? zsemlés-feketés keverék kutyust 2011.11.25.-én fogták be a X. kerületben!

2011.12.10.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

"...November 10..., ugye milyen rég volt...?! ...gondolom még olvasni is szörnyű... Igen..., én azóta..., 2 és fél hónapja vegetálok ezen az ocsmány helyen... mikor hallottam, hogy örökbefogadó nap lesz, felcsillant a remény bennem... hátha majd akkor... megszán valaki a sok két lábon járóból... de senki..., senki még csak meg sem állt előttem... Vagy lehet hogy megálltak..., de gyorsan tovább is mentek... Gondolták ez már öreg, semmire sem jó... Pedig én is 10 hosszú éven át szolgáltam egyet közületek!!! ...és ezt érdemlem..., hogy itt rohadjak meg egy fertőtanyán... Ha esetleg az tartana vissza attól, hogy be gyere hozzám, mert úgy látod babák vannak a hasamban..., akkor megnyugtatlak... hogy Őket kivették belőlem és megölték... úgyhogy ne izgulj..., nem egy egész családot kéne hazavinned... Csak engem... A szívemmel... a lelkemmel..., és a hűségemmel együtt... Mert ezt mind Neked adom simabőrű... Pedig nem érdemled meg..."

Nincsenek megjegyzések: