2012. január 21., szombat

Illatos út - 153K/A - 2011.11.07.

KI TUD RÓLA? 2012.01.21.-én este már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 153K

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 2 éves szukának írt középtermetű szürkés-drapp, krémszínű mellényes keverék kutyust 2011.11.07.-én adták le a XVII. kerületből!

Azóta várja szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

A telepen adott neve: Daisy

"...Igen, tudom, biztos tovább mész, mert talán öregnek látsz... pedig nézd csak hány éves vagyok!! ...még csak 2!!! És azt hiszem, még nagyon sokáig fogok itt sínylődni ebben a cellában, ahonnan azóta nem mehettem ki, mióta behoztak ide... tudod mióta? Még októberben! ... lassan 3 hónapja...!!! Az még menhelyen is sok, ahol legalább mehetnek sétálni a barátaim... de itt... ez legalább 3 évnek tűnik... Ha nem szabadít ki senki innen, azt hiszem én leszek a következő, akit visznek a "dokihoz", hogy tegyen el láb alól... Mert igen, Nektek köszönhető sima bőrűek, hogy ilyen felelőtlenek vagytok és ennyi kutya kerül sintértelepre!!!"

Nincsenek megjegyzések: