2012. január 28., szombat

Illatos út - 81B - 2011.12.01.

KI TUD RÓLA? 2012.01.28.-án este már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 81B

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 2,5 éves kannak írt kistermetű, fehér mellényes vöröses keverék kutyust 2011.12.01.-én fogták be a XXI. kerületben!

2011.12.16.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

"...Én is itt "Karácsonyoztam"... én nem jutifalatokat kaptam... mint a gazdis kutyusok... nekem csak a hideg beton jutott... és a többiek keserves sírásának hangja... Nézd csak meg milyen jó kiállású kanocska vagyok!... és még nagyon gyerek... ...mégis már ki tudja mióta ez a cella az otthonom... már nem emlékszem hogy kerültem ide... olyan rég volt... A cellatársamat már elvitte egy kétlábú... de engem mintha észre sem vett volna... pedig próbáltam én is "eladni" magam.... hátha megszán és engem is hazavisz... de rám sem nézett... Igaz, a barátom picike volt és fehér... de én is ugyanolyan hűséges társa lennék annak, aki végre kiszabadítana erről az iszonyatos helyről..."

Nincsenek megjegyzések: