2012. január 23., hétfő

Illatos út - 94K - 2011.12.21.

KI TUD RÓLA? 2012.01.23.-án este már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 94K

NE HALJON MEG OTT!

Ezt az 3 éves szukának írt kistermetű, zsemle-fehér bundás keverék kutyát 2011.12.21.-én fogták be a XXI. kerületben!

2012.01.05.-ig eredeti gazdáját várta, azután szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!





!!! A telep által készített honlapon ezzel a (torz)képpel "keresték" gazdáját... !!!

"...Nézz csak meg közelebbről!! ...ugye milyen szép és különleges pofim van? ...ilyet nem sokat láttál még, igaz? :-) Akkor hogy lehet hogy én is már hetek óta itt raboskodom az Illatos úti undorító sitten?! ...Most azt hiszed sétálni vittek ugye? ...tudtam... Pedig nem... ezt akkor csináltak mikor a sintér befogott az utcán és behozott ide... ez itt maga a pokol... Jártál már itt? ...Nem? ...akkor el kell jönnöd legalább egyszer, hogy a saját szemeddel lásd milyen körülmények között vegetálunk itt a többiekkel... igaz vannak, akik már sokkal régebb óta itt vannak... de már nekem is "lejárt az időm"... tudod ugye, hogy az mit jelent...?! Még csak 3 éves vagyok... Ugye nem kell meghalnom ilyen fiatalon???!!!"

Nincsenek megjegyzések: