2012. január 30., hétfő

Illatos út - 114B - 2011.12.29.

M.Gabi kihozta! (2012.01.30.)

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 114B

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 4 éves szukának írt középtermetű fekete ? keverék kutyust 2011.12.29.-én fogták be a XI. kerületben!

2012.01.13.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT is!

"...mióta bekerültem... azóta mindennap mikor lépteket hallok a cellám közelében... felcsillan bennem a remény, hogy hátha most... hátha végre most engem engednek ki innen... De mindig tovább mennek... észre sem vesznek... Te érted ezt? Annyira visszataszító lennék, hogy még arra sem méltatnak, hogy megálljanak picit előttem...? Mert ha belenéznének a szemembe... láthatnák, hogy én is kezdem már feladni lélekben... itt még aránylag jó kondiban voltam... de ez a kép a bekerülésem napján készült! Ha látnád,hogy most milyen állapotban vagyok... szerintem nem fogom sokáig húzni itt... ha nem megszúrnak, akkor magamtól kelek át a hídon..."

Nincsenek megjegyzések: