2013. október 20., vasárnap

Illatos út - 170K-92K-141K - 2013.05.06.

KI TUD RÓLA? 2013.10.20.-án (?) este már nincs a telep által készített honlapon!

Kérjük, aki bármit tud róla, jelentkezzen! Köszönünk minden segítséget!

KORÁBBI SEGÉLYKÉRÉSEK:

170K - Lexi-ről írják az Illatos úton:

"2013. május 6.-a óta él nálunk, legalább 6 éves...  
...ordas színű keverék kan kutya. Ritka okos, élénk és egyenes tekintete van, világlik a borostyán a szemeiből, elég csak rád néznie, szinte elszégyelled magad.

Bár kissé izgága, erélyes kiállású teremtés, hangját is sokszor hallatja, mégis méterről-méterre, ahogy közeledsz hozzá, úgy válik egyre kisfiúsabbá. Nagyon szereti az embereket, játékos, imád bújni. Ha leguggolsz mellé, azon nyomban öledbe fúrja orrát, de úgy, hogy a fülei se látszanak ki. És úgy marad, mozdulatlanul, akár hosszú percekig... Nem mozdul, elernyed, lassan és mélyen lélegzik, ez a nyugalom szigete az ő számára. Csak ez jut neki...

Egyetlen „rossz tulajdonsága” van. Nem szereti a kutyákat, dominánsan viselkedik velük szemben, elképzelhető, hogy a cicákkal sem találná meg az összhangot. De ezen kívül minden másra nyitott, hiszen türelmes, nyugodtan várja, hátha egy napon valaki szíve őérte dobog meg...

Sajnos Lexi rengeteg szomszédjának szabadulását, boldoggá válását végignézte már, mivel ő nagyon rég került hozzánk, május eleje óta, több, mint 4 hónapja kénytelen nálunk élni. Nem az ő döntése volt, sem idejötte, sem a raboskodása, mégsem haragszik ránk. Szeret minket. Szeretem Lexit...

...Keverék kan kutya, az emberekkel rendkívül jól kijön. Nagyon régóta nálunk él, de soha nem volt gond vele. Türelmesen, s igazán töretlenül várja új gazdáját. Sajnos más ebekkel nem jön ki, agresszíven viselkedik velük szemben. S bár elképzelhető, hogy a későbbiek során ez a probléma céltudatos neveléssel megoldható lenne, nem ajánljuk, hogy azonnal kutya mellé kerüljön."

(2013.09.13. - 10.02.)

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

2013.09.09.-én (?) már a 170K-ban!

2013 ...-án már a 92K-ban!

Kennelszám: 170K (előzőleg a 92K-ban, 141K-ban)
Név: Lexi

Beérkezés: 2013. május 6. - XVI. ker. - leadva

Örökbefogadható: 2013. május 6.-tól

Faj: kutya
Fajta: német juhász keverék
Szín: drappos-zsemlés-feketés ("rajzos")
Méret: közepes
Ivar: kan
Kor: 6 év 0 hónap

"Lexi vagyok, és okom van rá, hogy ilyen szigorúan nézek. Négy hónapja hozott ide a gazdám, és azt hittem mostanra már régen új otthonban leszek. Tudjátok mi minden hasznosat csinálhattam volna négy hónap alatt? Leszámítva a hétvégéket, 80 postást ijeszthettem volna meg. Napi kettes átlaggal számolva, hétvégi műszakkal együtt 240 macskát kergethettem volna meg. 16 vasárnapi ebédkor játszhattam volna el az éhező kutyát az asztal mellett. Legalább 360 fotó készülhetett volna rólam, 100 komoly arcot vágós, 80 labdával, 70 gazdi nyakában, 50 furcsa pózban alvós, 30 ázott kutyás és további 30 bűnbánó szempáros. Legalább 20 tökéletes lyukat áshattam volna a kertedben és legalább 3 pár cipődet elfogyaszthattam volna. És még sorolhatnám. A lényeg: elegem van a semmittevésből!.
U.i.: Mostanra legalább 3000 autógumit lepisilhettem volna."

Nincsenek megjegyzések: