2013. október 4., péntek

Illatos út - 163K - 2013.08.30.

Az Illatos úton írták: "A 163K kennelben élő Dagi nem várta meg az örökbeadónapot, ő már új gazdijánál piheni ki magát, végre boldogságra és csöndre lelt. Nagyon megkönnyebbültünk, hiszen ő volt az egyik, akit leginkább megviselt a raboskodás, a végére kezdett nagyon magába fordulni. Rettenetesen szomorú volt nálunk. De ennek most már vége!"

(2013.10.04.)

"Hát ha valakiről szól a vasárnapi speciális Örökbeadó Nap, az én vagyok. A nevem Dagika, 13 éves vagyok, és nagyon szeretném, ha a nyugdíjas éveim a legboldogabbak lehetnének az életemben. Elég sokáig voltam az utcán ahhoz, hogy ne kelljen egy kicsit foglalkozni velem, mert néha meglehetősen önfejű vagyok, de egy kis szoktatás után kenyérre lehet kenni engem is..."

(2013.10.02.)

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

??? 13 éves!!! Nem jött érte a Gazdi!!! MOST MI LESZ VELE ???

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

Kennelszám: 163K
Név: Dagi 

Beérkezés: 2013. augusztus 30. - III. ker. - befogott (talált)

Örökbefogadható: 2013. szeptember 14.-től

Faj: kutya
Fajta: német juhász jellegű
Szín: zsemlés-feketés ordas
Méret: közepes
Ivar: kan
Kor: 13 év 0 hónap

Nincsenek megjegyzések: