2012. július 12., csütörtök

Illatos út - 135B - 2012.05.15.

KI TUD RÓLA? (2012.07.12.-én ?) már nincs a telep által készített honlapon! 

Kérjük, aki bármit tud róla, jelentkezzen! Köszönünk minden segítséget! 

KORÁBBI SEGÉLYKÉRÉSEK:

Noémi írta: "Segítséget szeretnék kérni. Kedves ÉDESapám fogta a kutyámat, elvitte és valahol az úton ki...rakva otthagyta itt a XXII. kerületben. Nekem azt hazudta, hogy egy XIX. kerületi jó barátjához vitte, ahol kertes házban lehet.

Én ide sajnos visszahozni nem tudom, hála a kedves szomszédaimnak, akiknek köszönhetően el kellett vinni innen. Persze nem az a megoldás hogy kirakjuk az autóból, vagy csak én vagyok ezzel így?!

Lényeg, hogy a kutya most az Illatos úton van, az állítólagos XIX. kerületi barát helyett...

Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mielőbb kijuthasson onnan, szerető gazdához... :( Nagy mozgásigényű, nagyon okos, értelmes állat, 6 éves lánykutya.

Itt a link:
www.illatosutiallatvedo.blogspot.hu/2012/05/illatos-ut-135b-20120515.html

Előre is köszönöm annak, aki segít!"

(2012.06.02.)

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

NE HALJON MEG OTT!

Kennelszám: 135B

Beérkezés: 2012. május 15. - XXII. ker. - Befogott

Örökbefogadható: 2012. május 30.-tól

Faj: Kutya
Fajta: keverék
Szín: zsemlés-feketés-fehér ordas
Méret: Közepes
Ivar: szuka
Ivartalanított: Nem
Kor: 6 év 0 hónap

Nincsenek megjegyzések: