2012. július 10., kedd

A sintérek védelmében...

A sintérek maguktól nem fognak megjavulni, és ha valaki próbál ellenük tenni, sokszor az első amire számíthat, hogy egy másik "állatvédő" támadja hátba... Erre példa, az alább idézett beszélgetés...

A Facebookon volt egy cicás poszt, egy macskás lány - P - beírta S.O.S.-be kb. 20 Illatos úti cica linkjét és kérdezte, hogy mit lehetne ez ellen a cica-dömping ellen tenni, erre én - Zs - azt válaszoltam, hogy az Illatos út alkalmatlan és kártékony vezetőinek hibái miatt dőlnek be a szerencsétlen állatok a telepre - ez ellen leginkább ülősztrájkkal, éhségsztrájkkal, élőlánccal lehetne tenni... Ki jön?

Na erre egy állatvédő - Gy - rögtön odaugrott, hogy óvva int mindenkit a "felelőtlen akcióktól", mert ez csak az én "sértődésből, indulatokból fakadó magánháborúm" az Illatos út ellen, ami nem is olyan rossz hely, mint amilyennek én beállítom...

Ezt látva az ember első megdöbbenésében nem tudja, hogy sírjon vagy nevessen... De mivel itt állatok életéről, szenvedéséről, haláláról van szó, az egész mélységesen tragikus!
Ezért is élik még mindig vígan a világukat Magyarországon a sintérek, mert egyes "állatvédők" szívesebben támadnak egymásra, mint rájuk!

Pásztor Zsuzsa
www.sinterstop.hu

2012.07.10.


Az idézett beszélgetés:

∗ P: Ti aki kiálltok az állatok legyilkolása ellen, cselekedjetek, most TUDTOK is valamit tenni ez ellen! Telis-tele az Illatos út kiscicákkal! 2-3 hónapos, aranyos ártatlan kicsikkel! 18 kiscica!
Osszátok a linkeket, nagyon nagy szükség van IDEIGLENES befogadókra! ...

∗ Zs: Tudunk, hogyne... legfőképp pl. ülősztrájkkal, éhségsztrájkkal az Illatos út tökéletesen alkalmatlan, kártékony vezetésének leváltásáért!!!!! KI JÖN???

...A mostani cica- és kutya dömping is a legutóbbi felelőtlen örökbefogadónapjuknak + az ostoba, hazug kommunikációjuknak köszönhető! :((((((((((((((((((

∗ P: Inkább fogalmazzunk és nyomtassunk petíciót és írjuk alá! Annak több értelme van mint hőgutát kapni! Azért kell tennünk valamit, hogy ne öljenek meg egy állatot se a helyhiány miatt. Nem is értem, miért az oltásért kérnek pénzt, ahelyett hogy ivartalanítva adnák :S
Mondjuk, ki tudja milyen hentesek dolgoznak ott :S

∗ Zs: Ők ott jobb, ha nem ivartalanítanak! :-(

A petíció sajnos kevés! Minimum pl. élőlánc kell a Fővárosi Önkormányzat kapujánál, hogy Tarlós úr szóbaálljon végre az állatvédőkkel!
Ha lenne elég jelentkező, akkor megszervezzük, hogy észrevegyék, miért állunk ott!

∗ P: Biztosan lenne, szerintem ez a megfelelő csoport hozzá! :)

∗ Gy: Bárki mielőtt felelőtlen rábeszélésre elmegy tüntetni, menjen ki az Illatos útra és saját szemével győzödjön meg arról mi a helyzet ott. Értelmes ember csak a saját tapasztalatainak és a tényeknek hisz és nem a személyes indulatok miatti hangulatkeltésnek.
Az Illatoson sajnos a helyzet lényegesen jobb, mint sok magyar menhelyen!! Ezek a tények.

∗ Zs: Gy, a te lebeszélésed felelőtlen, én nagyon jól tudom, mit beszélek! Ilyenkor mutatkozik meg, kik mellett is állsz valójában!

∗ Gy: Igy van én a kutyák és a macskák oldalán állok! Rengeteg kutyát és macskát hoztunk ki és hozunk ki az Illatosról és máshonnan is. Volt már nem egyszer, hogy az összes macskát kihoztam onnan és rendszeresen segítünk mindenben ami az állatok érdekét szolgálja.
De személyes sértődöttség miatti, személyes magán háborúdhoz az általad utált emberek ellen nem csatlakozunk. Ezt már sokan és sokszor közölték Veled.
Az állatokért vagyunk szerintem és nem szabad belekeverni ebbe más oda nem való dolgokat!!!
Kedves Zs! Mikor hoztál ki kutyát utoljára onnan???
Részemről lezárva. megyünk és mentünk, nem háborúzunk!

∗ Zs: Gy, ha nem tudnám, honnan fúj a szél, azt hihetném, összetévesztesz valami sértődős kis libával... De nagyon jól tudom, hogy valójában a sintérek hazug szövegét szajkózod gondolkodás nélkül, felelőtlenül, a helyzet pontos ismerete nélkül! Pedig tőled már elvárható lenne, hogy átláss a szitán és ne hagyd magad a sintérek által manipulálni!

Megnyugtathatlak:

1. Igyekszem felelősséggel fogalmazni! Amiket az Illatos úttal kapcsolatban mondok, nem tudod megcáfolni, legfeljebb mellébeszélni próbálsz!

2. Nem az indulataim vezetnek! Az Illatos úton én az elmúlt 10 évben egyetlenegyszer kiabáltam, még az első időkben, amikor szegény Fecót, akit szerettünk volna kimenteni, szó szerint halva találtam a kövön... Akkor igen emelt hangon elmagyaráztam az egyik sintérlánynak, hogy tkp. miért is fizetik őket! :((((( Ezt leszámítva én mindig halálfegyelmezetten tárgyaltam ott a sintérekkel (pedig kezdettől fogva tudtam, kicsodák, micsodák)!

És bocs, hogy végül 7 év (!) után csak elfogyott az én birkatürelmem is, és hangnemet váltottam - annyiban, hogy amit addig hiába próbáltam K. doktorral normális hangnemben négyszemközt megbeszélni, azt most már a sinterstop.hu-n nyilvánosan is közzéteszem!

És 3. ez NEM "sértődés"! Mert nekem az állatok sokkal fontosabbak a hiúságomnál!

És mert pl. az nem a "sértődésem" jele, hogy az eszement, felelőtlen "örökbefogadó napjuk" után most már 14 oldalnyi (14x10) kutya és 3 oldalnyi (21) macska van a telepen, 94 férőhelyre! :(((((
És az sem "sértődés", hanem tény, hogy az eddigi összes "örökbefogadó napjuk" után legalább 2-3 hónapig dőltek be a telepre a szerencsétlen állatok, és még mindig nem tanulnak ebből, még mindig inkább hazudoznak, púdereznek, lakkoznak!
És ez csak egy példa, de elhiheted, van sajnos sok-sok más is!

És az Illatos út nem arról szól, hogy te vagy én vagy bárki hány állatot ment ki onnan!
Hanem arról, hogy már régesrég jó példája lehetne a többi hasonló telepnek, de nekik ennél sokkal fontosabbak a saját kis bizniszeik!

Ha igazán az állatok mellett állnál, akkor ezt már te is régesrég észrevehetted volna!

...

∗ E: jó lenne már ezen a témán túllépni

∗ Zs: Javaslatokat várok, hogyan? Ugyanis a sintérek maguktól nem fognak megjavulni! És amíg ha valaki próbál ellenük tenni, az első amire számíthat, hogy egy másik állatvédő támadja hátba... addig a tisztánlátásért is meg kell tenni mindent, az összefogás mellett!

∗ E: OK ... akkor támadjátok egymást attól jobb lesz ... tudod mi a baj, hogy kapásból mondok neked egy gyepmesteri telepet, ami itt van 30 km-re és rosszabb a helyzet mind az Illatoson, és nem a levegőbe beszélek, voltam itt is, ott is, láttam ...

∗ Zs: Ha figyeltél, nem én kezdtem támadni, de ha megtámadnak, hadd védjem már meg magam!

Én az Illatos utat sem helyből támadtam, hanem évekig segíteni próbáltam, hogy jóirányba megváltozhassanak! De ők mindig nagyon vigyáztak arra, nehogy túlságosan sok állatvédő reformot vezessenek be, mert az zavarta volna a kis bizniszeiket!

És jól tudom, melyik "gyepmesterről" beszélsz, nekik is van egy szívhezszóló nevű "állatvédő" alapítványuk + ki tudja hány településről gyűjtenek be állatokat... Azért mert máshol első ránézésre rosszabb a helyzet, még nem kell az Illatos utat védeni! Ott évi legalább 300 millióból "jobb" a helyzet... azt a pénzt lelkiismeretes állatvédők sokkal jobban el tudnák költeni, valóban az állatok javára! Ezt kell kiharcolnunk Pesten is, máshol is szerte az országban!

∗ Gy: ...légy szíves mutass egy olyan helyet ahol én nem a sintértelep jogilag rendezett megszüntetése érdekében írtam, mondtam, intéztem bárhol, bármit. ÉN csak a zsigeri, értelmetlen, tények nélküli vádaskodást nem szeretem SE itt se másutt!!!!!!!!! Az állatvédelembe nem szabad a politikát bevinni, tüntetni, üllősztrájkolni, feleslegesen balhézni menjenek a politikusok az ő lelkük rajta mit tesznek. MARADJUNK a szakmai megoldásoknál, mert csak az állatoknak ártunk vele, ha mást belekeverünk. Ha tüntetni kell, mert csak az a megoldás, akkor ott vagyok és beszélek, még akkor is amikor életveszélyesen megfenyegettek.
A macskás gazdikereső megtalálható mert én rengetegszer megosztottam, mivel gazdit szeretnék nekik, hasznosabb hirdetni őket, mint vélt ellenségeket keresni és harcolni, harcolni végeláthatatlanul.... ki ellen, miért, el kellene gondolkozni rajta és az állatokkal foglalkozni, nem az emberekre utálkozni...

∗ Zs: Gy, össze-vissza beszélsz:

"Az állatvédelembe nem szabad a politikát bevinni, tüntetni, üllősztrájkolni" - ugye nem baj, hogy pl. júniús 9.-én is tüntettünk???

"Ha tüntetni kell, mert csak az a megoldás, akkor ott vagyok és beszélek" - ugye nem baj, ha rajtad kívül más is tüntet???

"nem az emberekre utálkozni......." - az hogy az Illatos út vezetése alkalmatlan és kártékony, nem "útálkozás", hanem millióféleképpen bebizonyították, ne próbáld a dolgokat ismét félremagyarázni!
Ha valakikkel annyira nem lehet értelmesen, konstruktívan beszélni, mint velük, akkor bizony más módszereket is használni kell!

∗ Gy: Én tipikusan az az össze-vissza beszélő elhülyült vénember vagyok: Ha valaki nem látja a különbséget a 400.000 állatot legyilkoló, nemzetközi tüntetéssorozatot kiváltó ukrán mészárlások elleni harc szükséges eszközei és a hazai jogi rendezés alatt álló ebrendészeti feladatok megszervezése szakmai kérdései között, az vagy elvakult, vagy direkt akar ködösíteni... Nem keverni a szezont a fazonnal.
Kedves Zs! Én és mindenki unja ezt a teljesen felesleges szócséplést, tizen hivtak: hagyjam a csudába.....ok, kérlek, ha konstruktív javaslatot van, azon kívül, hogy K dr.-t váltsák le, állítsák a bitófa alá, nos azon kivül bármi SZAKMAI, ÁLLATVÉDELMI, ELŐREMUTATÓ ötlet van a jogi rendezéshez, kérlek ird meg. Köszönettel veszem...

∗ Zs: Ha valaki nem látja az összefüggéseket az ukrajnai barbárság és a magyar sintérvilág között az vagy elvakult, vagy direkt akar ködösíteni...

∗ Gy: Én elhiszem, hogy Neked mindenről az jut az eszedbe, DE "A konstruktív javaslat" azt jeleneti jogszabálytervezeti javaslat 1 § ... ez és ez 2. § ez és ez, 3.§ ez és ez stb. stb. kérlek ha ilyen szakmai elképzelés, ötlet, előterjesztés, kezdeményezés stb.stb. van, azt ird meg.
És részemről ez volt az utolsó válaszom arra a javaslatodra hogy dr. K. egy ukrán tipusú gyilkos, akasszuk fel! Többen figyelmeztettek, hogy lesüllyedek egy szint alá, ahová nem szabad, de eddig úgy gondoltam az állatokról szól a beszélgetés, kötelességem az állatok érdekét képviselni, de most már be kell lássam, tényleg személyes magánháborúba keveredtél, nem szeretnék benne részt venni.

∗ Zs: Gy, csak te próbálod úgy beállítani, elferdíteni a dolgokat, hogy: "személyes magánháborúba" keveredtem, hogy az indulataim, a sértettségem vezetnek, stb. Nekem ezekhez a fantazmagóriáidhoz semmi közöm!

Ha nem szeretnél ebben részt venni, nagyon egyszerű: bele sem kellett volna ebbe kezdened!

Akiket nem lehet kábítani, mert a saját szemükkel látnak és a saját fejükkel gondolkodnak, azok előtt saját magad járatod le ezekkel a kavarásaiddal!

Sajnos engem nap-mint-nap többen figyelmeztetnek a magyarországi sintérek viselt dolgaira... én inkább őrájuk hallgatok!

P.S.: Isten mentse meg a sintértelepek állatait Gy paragrafusaitól...

Nincsenek megjegyzések: