2012. február 14., kedd

Illatos út - 1K-2K-III51-2K-139K - 2011.11.21.

KI TUD RÓLA? 2012.02.14.-én délután már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 1K (előzőleg: 2K, III51, 2K, 139K)

NE HALJON MEG OTT!

Ezt a 4 éves kannak írt középtermetű zsemlés, krémszínű mellényes keverék kutyust 2011.11.21.-én fogták be a XXI. kerületben!

2011.12.06.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

"...Nézz csak meg jól...! látod, hogy legszívesebben beleolvadnék a falba... annyira rettegek itt... Igen... lassan én is 2 hónapja itt dekkolok... olyan régóta, hogy már nem is emlékszem... a "gazdám" hozott erre az ocsmány helyre... vagy az utcán kóboroltam... vajon én miért vagyok még mindig itt... jó lenne tudni... Mert ugye vannak a "kicsi és cuki" barátaim, akiket rögtön kivisznek innen... és van a "maradék"... mint én is... de attól még én is KUTYA VAGYOK!... hiába nagyobb és talán nem annyira tetszetős... Ugyanolyan érző lelkem van nekem is... meddig kell még várjalak...?!"

Nincsenek megjegyzések: