2012. február 11., szombat

Illatos út - 168K - 2012.01.25.

"Elkaptak, lecsuktak, pedig én nem csináltam semmit! Csak haza szerettem volna menni...! Hát ide jutottam...?"

KI TUD RÓLA? 2012.02.11.-én este már nincs a telep által készített honlapon!
Tetoválási száma: AP1722-ES!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 168K

Ezt a 9 éves kan, középtermetű zsemlés-feketés német juhász kutyát 2012.01.25.-én fogták be a XVI. kerületben!

2012.02.09.-ig eredeti gazdáját várta, attól kezdve szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT is!


Éva Veronika jegyzetéből: "Kedves Emberek! Nem vagyok ismerős valakinek??? Január 25.-én a XVI. kerületi Szlovák út - Csömöri út sarkán találtak. Bevittek az Illatos úti sintértelepre! Biztos, hogy van gazdám, mert volt rajtam egysoros lánc nyakörv. Van fültetoválási számom is: AP1722. Mikor bekerültem a telepre, azt mondták jól nézek ki. Mostmár nem :( Fiú vagyok, és kb. 6 éves, de lehetek több vagy kevesebb is, nem tudják pontosan. KÉRLEK GAZDI, GYERE ÉRTEM! Itt fekszem a csupasz betonon, egy kis ketrecben ahol még mozogni sem tudok, és borzasztóan fázom! És tudjátok itt az a szokás, hogy ha új kutyát hoznak a telepre, akkor helyhiány miatt, egynek "mennie kell †" :(
És lehet, hogy én leszek a következő, aki átadja a helyét... És ezért, nagyon de nagyon, KÉREK SZÉPEN MINDENKIT!!!!! SEGITSETEK!!!!! hogy kijussak innen! Talán a gazdimnak nincs számítógépe, vagy lehet, hogy beteg...? azért nem tud értem jönni...

KÉRLEK SZÉPEN, OSSZÁTOK MEG MINDENKIVEL, HOGY NAGY BAJBAN VAGYOK! Itt vagyok gazdám: http://www.ebtelep.hu/allat/2012-1327562482-27-a

"JÖVÖK, DE NEM TUDOM, HONNAN, VAGYOK, DE NEM TUDOM KI, MEGHALOK, KI TUDJA MIKOR..."

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sajnos, hiába a sok utánajárás, a sok telefon, a kérdezősködés... nincs meg a gazdim... :( Az MNJK segítségével megvan a tenyésztő, aki annak idején eladott, de sajnos már nem találja a papírokat. Aki a fülembe tetoválta a számomat azt mondta, a gazdi nála nem iratott át a nevére. Ami nem azt jelenti, hogy nem szeret, csak ezt nem tartotta olyan fontosnak. És még azt is mondta, hogy 9 éves leszek.

GAZDI, ÉN MÉG KERESLEK TOVÁBB! ÉS TITEKET KÉRLEK, KEDVES EMBEREK, SEGITSETEK NEKEM! NEKTEK CSAK EGY GOMBNYOMÁS... DE NEKEM EZ A GOMBNYOMÁS AZ ÉLETEMET MENTHETI MEG!!!!!"


Dóri, a megtalálója írta:

"2012.01.25-én, ordas, 2003-as születésű ivaros kan németjuhász a XVI. kerületből. Egysoros láncfolytó van a nyakában.

Fültetoválási száma: AP1722.

Állítólag pár hete már látják a környéken, ennek ellenére nem sovány. Szlovák úton a doki nem ismeri, tenyésztője már nem emlékszik kinek adta el, és a papírok sincsenek már meg neki.
Kedves, barátságos, ül, fekszik, pacsit ad, kocsiban szépen viselkedett, bár a vezetési stílusomat a gyomra nem bírta...

Az Illatos úton megtalálja a gazdija. 2012.01.25-én személyesen lett bevíve..."

Nincsenek megjegyzések: