2012. február 7., kedd

Illatos út - 121B - 2011.11.23.

Kriszti írta: "Gazdája - aki 5 éve gondozta Rockyt, de internettel nem rendelkezik - feltétlen szerette volna visszakapni elveszettnek hitt kutyusát, így délelőtt visszavittük neki az Illatos útról!"

...Rocky gazdája reméljük jobb gazda lesz, mint november óta, amióta nem kereste kutyáját...! PZs.

(2012.02.07.)












EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 121B

Ezt a 4 éves kannak írt középtermetű fekete-cser keverék kutyust 2011.11.23.-án fogták be a XIII. kerületben!

2011.12.08.-ig eredeti gazdáját várta, attól kezdve szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT is!

"...Látod milyen okos buksim van? :-) ...nézz meg közelebbről! De azt is láthatod, hogy nyakörvem is van... szóval én is a gazdis kutyusok közé tartoztam... Te nem tudod mit keresek itt?... mert nekem fogalmam sincs... hogy kerültem én ide?... ez egy börtön?... de hisz én nem tettem semmi rosszat..!!! Akkor?... miért zártak rácsok mögé...? És már milyen régóta raboskodom... nem igaz, hogy senki nem veszi észre, mennyire vágyom egy simire... pedig minden nap elmennek a cellám előtt... de még csak rám sem néznek... biztos azt hiszik "bűnös" vagyok és azért kerültem ide... pedig én semmi rosszat nem csináltam... legalábbis nem emlékeszem rá... én is már nagyon régóta várom az új gazdimat... ugye nem hiába...?!"

Nincsenek megjegyzések: