2012. február 9., csütörtök

Illatos út - 163K-161K - 2011.11.03.

KI TUD RÓLA? 2012.02.09.-én délelőtt (!) már nincs a telep által készített honlapon!

EREDETI SEGÉLYKÉRÉS:

ILLATOS ÚT - Kennelszám: 163K (előzőleg: 161K)

Ezt a 3 éves kannak írt középtermetű zsemlés-fekete rajzos német juhász keverék kutyust 2011.11.03.-án fogták be a XXI. kerületben!

2011.11.18.-ig eredeti gazdáját várta, azóta szerető örökbefogadóját, MEGMENTŐJÉT!

"...3 éves gyönyörű kanocska vagyok ahogy látod!... és így festettem, mikor berángattak ide, ebbe a szűk cellába! Képzelheted 2,5 hónap után hogy nézhetek ki... hát nem így... De még így sem kellettem senkinek... akkor nem csodálom, hogy még mindig itt dekkolok... Akárhányszor közeledik egy kétlábú, mindig reménykedem, hogy most végre megállnak előttem is, hogy esélyt adjanak nekem... csak még egyet... De nem néznek a szemembe... mert akkor láthatnák, hogy még nem adtam fel ennyi idő után sem... de azt hiszem már nem sok kell..."

Nincsenek megjegyzések: